Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення товару: 1 Повернуті товари повинні мати товарний вигляд (відсутність будь-яких забруднень, слідів ношення) і повну комплектацію (ярлики, бірки, упаковка тощо) 2 Транспортні витрати покупець бере на себе 3 У випадку, якщо повернення здійснюється з вини компанії (брак, помилка при комплектації замовлення), всі транспортні витрати оплачуються за рахунок компанії. Зверніть увагу: якщо Ви при відправці повернення вкажете "післяплата", ми не отримаємо посилку. Такі посилки повертаються відправнику. Також якщо повернення не з нашої вини і Ви вказали, що доставку оплачує одержувач, то вартість доставки буде вирахувана із суми до повернення за товар.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.